Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Έτοιμος για το ντέρμπυ ο Ιμπαγάσα

Αβραάμ Παπαδόπουλος και Ιμπαγάσα στην προπόνηση Την επιθυμία να αγωνιστεί στο ντέρμπι με την ΑΕΚ και να βοηθήσει τον Ολυμπιακό, εξέφρασε ο Αριέλ Ιμπαγάσα. Ο Αργεντινός μέσος των "ερυθρολεύκων" τόνισε πως θέλει να ξεκινήσει στο βασικό σχήμα της ομάδας του και να βοηθήσει και αυτός από την πλευρά του για την κατάκτηση της νίκης. Ο Ιμπαγάσα αντιμετώπιζε πρόβλημα τραυματισμού και έχασε τα τελευταία ματς πρωταθλήματος της ομάδας του Ερνέστο Βαλβέρδε. Η τελευταία φορά που αγωνίστηκε ο Ιμπαγάσα, ήταν και πάλι στο ΟΑΚΑ στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.

«Θέλω να παίξω στο ντέρμπι και να τους κερδίσουμε. Εγώ είμαι καλά. Προπονούμαι κανονικά και περιμένω με αγωνία να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα. Αν θα παίξω όμως, με την ΑΕΚ και για πόσο είναι θέμα του προπονητή μου. Εγώ πάντως, είμαι πανέτοιμος», τόνιζε στο περιβάλλον του ο 33χρονος μέσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...