Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Ικανοποιημένος ο Φερέιρα

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα δήλωσε ικανοποιημένος από την εικόνα της ομάδας του και ξεκαθάρισε ότι οι παίκτες του θα φτάσουν στα όρια τους για την ανατροπή με την ΑΕΚ στο Κύπελλο.

Αναλυτικά:
Μεγάλη διαφορά η ομάδα από το πρώτο σε σχέση με το δεύτερο μέρος. Που οφείλεται;
Ο Παναθηναϊκός μπήκε πολύ δυνατά, έλεγξε πρακτικά όλο το πρώτο μέρος, είχαμε την υπεροχή στο επιθετικό κομμάτι και στο τέλος του πρώτου μέρους ο Εργοτέλης ανταπάντησε σαν καλή ομάδα που είναι. Μετά το 2-0 έδωσε εντολή να βάλουμε και άλλο γκολ. Το παιχνίδι μας δεν μας βγήκε. Δεν είχε την ίδια ροή με το πρώτο. Στο μυαλό των παικτών υπήρχαν δύο θέματα λογικά. Καταρχήν να ελέγχουν το ματς και να κρατήσουν την νίκη και βεβαίως να σκεφτούμαι και τον αγώνα της Τετάρτης.

Είστε ενήμερος για την παραίτηση του κ. Φρέιτας, θα θέλατε να κάνετε ένα σχόλιο;
Εγώ δεν έχω επίσημα ενημέρωση. Αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα λέτα αυτή είναι μια υπόθεση που είναι ανάμεσα στην διοίκηση και τον Κάρλος Φρέιτας. Η αποστολή μου είναι να προπονώ και να ετοιμάζω την αγώνα για νίκη στους αγώνες. Επίσημως δεν ξέρω κάτι. Καταλαβαίνετε ότι δεν μπορώ να σχολιάσω ένα θέμα που δεν έχω γνώση και δεν γνωρίζω.

Θεωρείτε εφικτή μια ανατροπή κόντρα στην ΑΕΚ;
Ναι το πιστεύω. Αυτός ο αγώνας είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση. Είμαι σίγουρος ότι οι παίκτες θα κάνουν ότι μπορούν, θα φτάσουν στα όρια τους για ένα θετικό αποτέλεσμα. Αυτό που λεώ είναι ότι στον σημερινό αγώνα ελέγξαμε τις δυνάμεις μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...