Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Σειρήνες απο Τουρκία για Μπλάνκο

Πρόταση από την Εσκισεχίρσπορ για τον Ίσμαελ Μπλάνκο φέρεται να έχει φτάσει στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΚ. Η τουρκική ομάδα επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό της τον Αργεντινό επιθετικό, ο οποίος έχει προταθεί σε Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ, ενώ βρίσκεται και στην λίστα του Παναθηναϊκού ενόψει του καλοκαιριού.

Ο «ζορό» πάντως δεν είναι θετικός στο ενδεχόμενο να αγωνιστεί στο τουρκικό πρωτάθλημα. Για πολλές προτάσεις μιλά ο μάνατζερ του. Η τουρκική ομάδα πρόσφερε 500.000 ευρώ για την απόκτησή του Μπλάνκο, με πληροφορίες να θέλουν τον αντιπρόεδρο της να έρχεται στην Ελλάδα για να συζητήσει το θέμα από κοντά και να αλλάξει γνώμη στον "ζορό".Ο μάνατζερ του Μπλάνκο αναφέρει στη «Sportday» πως: «Δεν έχω μιλήσει με τον πρόεδρο από τις 6 Δεκεμβρίου που μου είχε πει ότι θα στείλει μία βελτιωμένη πρόταση, η οποία όμως ακόμη δεν έχει έρθει. Μπορεί να καταλάβει ο καθένας πόσο θέλει η ΑΕΚ να μείνει ο Μπλάνκο… Για το αν θέλει ο παίκτης, δεν νομίζω ότι έχει κάνεις αμφιβολίες.Από την ΑΕΚ δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου. Πριν μια-δυο μέρες επικοινώνησε μαζί μου ένας μεσάζων μάνατζερ ο οποίος μου μετέφερε την πρόταση και ρώτησε αν ο παίκτης θέλει να πάει. Απάντησα αρνητικά και κατηγορηματικά. Ο Μπλάνκο θα εξαντλήσει το συμβόλαιό του και τον Ιούνιο θα φύγει ελεύθερος».Ο Μπέρος τόνισε ότι υπάρχουν αρκετές προτάσεις, αλλά δεσμεύτηκε να μην δώσει ονόματα πριν τις 15 Φεβρουαρίου, και παράλληλα τονίζει την έκπληξή του για την κίνηση της ΑΕΚ να δέχεται προτάσεις και να δείχνει ότι θέλει να πουλήσει τον παίκτη τον Ιανουάριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...