Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Παραίτηση Πατέρα και από το ΔΣ

Μετά την προεδρία ο Νικόλας Πατέρας υπέβαλλε την παραίτηση του και από μέλος του διοικητικού συμβουλίου, καθώς όπως αναφέρει με ανακοίνωση του «δέχθηκε πόλεμο από τις οπαδικές εφημερίδες που ασχολούνται με τον Παναθηναϊκό». Ο Νικόλας Πατέρας επεσήμανε ότι θα ασκήσει και αγωγές για συκοφαντικά δημοσιεύματα από υποκρυπτόμενους πολέμιους της ομάδας, όπως τους χαρακτήρισε.

Η ανακοίνωση:

Με το δημοσίευμα της 26-1-2011 στη στήλη του «Πρασινοφρουρού», και υπό τον τίτλο «Πάλι με λεφτά άλλων», η εφημερίδα «Πράσινη» εξαπολύει και πάλι επίθεση στο πρόσωπό μου, διοχετεύοντας ψευδείς ειδήσεις και προβαίνοντας σε συκοφαντικά και εξυβριστικά σχόλια σε ό,τι με αφορά.Ειδικότερα ότι τάχα:1. «Έχω νέο σχέδιο να γίνει η ΠΑΕ εταιρεία λαϊκής βάσης», «οι μετοχές να περάσουν στον κόσμο του Παναθηναϊκού», δηλ. να τοποθετήσουν οι ίδιοι οι φίλαθλοι τα χρήματά τους, ώστε να εκλεγώ τελικά ξανά Πρόεδρος από τους φίλαθλους-μετόχουςΟυδέποτε, όμως, εγώ ατομικά ή συνεργάτες μου έχουμε δρομολογήσει, ούτε κάν προτείνει, τέτοιο σχέδιο σε οποιονδήποτε, και η εφημερίδα εν γνώσει της διοχετεύει ψευδείς ειδήσεις στον Τύπο, προς σχηματισμό αναληθών εντυπώσεων.2. «Έκανα τον Πρόεδρο με τα λεφτά των μετόχων, ενώ τώρα σκοπεύω να κάνω τον Πρόεδρο με τα λεφτά του κόσμου»Όμως, το αληθές είναι ότι εξελέγην 2 φορές Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΠΑΕ από το Διοικητικό Συμβούλιο και τους μεγαλομετόχους και ουδέποτε σκόπευα ή σκοπεύω να κάνω τον Πρόεδρο με τα λεφτά του κόσμου. Η ανηλεής, άνανδρη, σκαιά και το λιγότερη ανήθικη προσπάθεια επιρροής των φιλάθλων της ΠΑΕ εις βάρος του προσώπου μου, με τέτοιου είδους αναληθή και αβάσιμα στοιχεία και επιχειρήματα έχει σαν αποτέλεσμα σίγουρα το κακό του Συλλόγου.3. «Διοχετεύω το ανωτέρω σχέδιο, προκειμένου να κάνω θόρυβο, και να φωτίζομαι, ικανοποιώντας την ματαιοδοξία μου»Ουδέποτε λειτούργησα ως Πρόεδρος της ΠΑΕ, ως μέτοχος, και ως μέλος του Δ.Σ. της με γνώμονα το προσωπικό μου συμφέρον, παρά μόνον για την πρόοδο της ομάδας μας, για την σύμπραξη και κοινή δράση των Μετόχων και την ενότητα των Φιλάθλων, με πρώτιστη επιδίωξή μου την αποφυγή διχόνοιας εκατέρωθεν.4. «Το έπαιζα Πρόεδρος του Παναθηναϊκού έχοντας βάλει όλα κι όλα 700 χιλιάρικα».Ουδέποτε έβαλα μόνον 700 χιλιάδες ευρώ στην ομάδα, όπως ψευδώς αναφέρεται. Αντίθετα, όπως και η «Πράσινη» πολύ καλά γνωρίζει, το 2008 έβαλα 10 εκατομμύρια ευρώ, τον Μάϊο του 2010 πλήρωσα αποκλειστικά ατομικά 1 εκατομμύριο ευρώ μετρητά το πρίμ των ποδοσφαιριστών για το ντάμπλ, και στην τελευταία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του Οκτωβρίου του 2010 συμμετείχα με 1 εκατομμύριο ευρώ. Η «Πράσινη» δε κάλλιον άλλων γνωρίζει πολύ καλά ότι εξελέγην 2 φορές Πρόεδρος από το Δ.Σ. της ΠΑΕ με πρόταση του Δ.Σ. και όλων των μετόχων.Αδιάψευστο πλέον γεγονός και κοινό κτήμα είναι ότι κατά τη διετή προεδρία μου στην ΠΑΕ δέχθηκα συκοφαντικές επιθέσεις και απίστευτη λάσπη απροσδιόριστης έκτασης από τις οπαδικές εφημερίδες των μετόχων του Παναθηναϊκού και γι’αυτόν τον λόγο παραιτήθηκα τον Μάϊο του 2010. Μετά από νέα πρόσκληση, από τον Γιάννη Βαρδινογιάννη, επέστρεψα τον Σεπτέμβριο του 2010 και ανέλαβα τηνπροεδρία της ομάδας, απ’όπου και παραιτήθηκα τον Δεκέμβριο του 2010, για τους λόγους που έχω ήδη εξηγήσει στην επιστολή παραίτησής μου.Είναι πλέον πασίδηλο και πασιφανές ότι η προσφορά μου στην αγαπημένη μου ομάδα την τελευταία διετία κατά τις οπαδικές εφημερίδες «Πράσινη» και «Derby» δεν είναι σημαντική. Ολοι αντιλαμβάνονται ότι οι εφημερίδες αυτές, στοχευμένα, μεθοδευμένα και οργανωμένα με όπλο τους την Εξουσία που υπηρετούν, και Ψευδο-Άλλοθί τους την λεγόμενη «κριτική», έχουν στοχεύσει το πρόσωπό μου, διοχετεύοντας και διαδίδοντας ψευδείς και συκοφαντικές ειδήσεις σε ό,τι με αφορά, και μάλιστα πολλές φορές με μυθιστορηματικής φύσεως περιεχόμενο.Είναι δε τόσο προφανές ότι οι εφημερίδες «Πράσινη» και «Derby» απαξιώνουν την προσφορά μου στον Παναθηναϊκό, και μάλιστα σκόπιμα , άδικα και συνειδητά, ενώ γνωρίζουν ότι ο Παναθηναϊκός επί Προεδρίας μου κατέκτησε το ντάμπλ στην Ελλάδα, και προκρίθηκε 2 φορές στους 16 της Ευρώπης, έχει εξαιρετικής αξίας ποδοσφαιριστές , έχει εξοφλημένα όλα τα συμβόλαια των ποδοσφαιριστών του , και δεν έχει χρέη προς το Ελληνικό Δημόσιο.Μάλιστα, είναι γνωστό ότι καμία συμμετοχή δεν είχα στον σχεδιασμό και στην προετοιμασία της ομάδας του καλοκαιριού του 2010 και παρά το γεγονός αυτό κατηγορούμαι για τα όποια τυχόν σφάλματα και παραλείψεις που υπήρξαν στον σχεδιασμό και στην προετοιμασία. Επίσης, είναι γνωστό ότι όλες οι οικονομικές χρήσεις και οι προϋπολογισμοί επί προεδρίας μου έχουν εγκριθεί από το Δ.Σ. και παρά το γεγονός αυτό αφήνονται σαφέστατα υπονοούμενα ότι τάχα ενεργούσα χωρίς την έγκριση του Δ.Σ.Επειδή σύμφωνα πάντοτε με τα κατά καιρούς δημοσιεύματα της εφημερίδας «Πράσινης» και της εφημερίδας «Derby» η παρουσία μου στον Παναθηναϊκό μόνο αρνητικά έχει λειτουργήσει στην ομάδα, και η προσφορά μου ήταν ανύπαρκτη , ενώ αντιθέτως η παρουσιαζόμενη ως «τόσο θεάρεστη, καλόπιστη και μη κατευθυνόμενη κριτική» τους, οι συκοφαντικές και εξυβριστικές επιθέσεις τους, και η μέθοδος της λασπολογίας προς το πρόσωπό μου, φέρονται να υποβοηθούν την ομάδα, αποφάσισα σήμερα να παραιτηθώ και από το Δ.Σ. της ΠΑΕ, ώστε να μην υπάρχει καμία πλέον δικαιολογία για να γράφουν οι ανωτέρω εφημερίδες ασύστολα ψεύδη σε ό,τι με αφορά, που θίγουν την Τιμή και την Υπόληψή μου, και προσβάλλουν την Προσωπικότητά μου, αλλά και κυρίως ώστε να μπεί ένα τέλος στην Εσωστρέφεια από τους Λασπολόγους. Επιφυλάσσομαι δε να υποβάλω αγωγή κατά των ανωτέρω εφημερίδων για τα όσα κατά καιρούς εν γνώσει τους συκοφαντικά δημοσιεύματα που αφορούν το πρόσωπό μου, δηλώνοντας στους υποκρυπτόμενους πολέμιους της ομάδας μας,ότι ουδέποτε στη ζωή μου, είτε ως άτομο, είτε ως επαγγελματίας, διαπραγματεύτηκα την Αξιοπρέπειά μου, το Ήθος μου, την Ακεραιότητά μου και την Εντιμότητά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...