Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

"Νιώθω υποχρέωση"

O Άγγελος Κορωνιός μίλησε στον Sentra Fm για την –υψηλού ρίσκου- αποστολή που ανέλαβε και αποκάλυψε ότι ο Ρόντριγκ Μελς αποτελεί παρελθόν από την ΑΕΚ και συνεπώς ο… Σωκράτης Λαμπρόπουλος (τελικά) δεν δικαιώνεται. Για την απόφαση του ν’ αναλάβει τη τεχνική ηγεσία της ΑΕΚ: "Για μένα είναι πρόκληση. Έχω μάθει στα δύσκολα και πάντα στην καριέρα μου ήμουν στην πίεση. Πήρα την απόφαση αυτή για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί με ενδιαφέρει η προπονητική και δεύτερον, γιατί είναι μία ομάδα που πέρασα από εκεί και πήρα τους μοναδικούς τίτλους στην καριέρα μου. Νιώθω υποχρέωση να βάλω ένα λιθαράκι και αν μπορώ να βοηθήσω. Αυτό που είπα την πρώτη μέρα στα παιδιά είναι να αφήσουμε στην άκρη ό,τι υπάρχει, ώστε να μην έχει πρόβλημα με την κατηγορία".

Για την φυγή του από τον πάγκο το 2007: "Δεν με απέλυσε κανείς, έφυγα από μόνος μου. Το πρώτο πράγμα που είχα ξεκαθαρίσει με τη διοίκηση είναι ότι ο καθένας θα ασχοληθεί με τη δουλειά του. Ο προπονητής με την προπονητική, ο πρόεδρος με τη διοίκηση της ομάδας, γιατί έτσι πιστεύω ότι μπορεί να προχωρήσει μία ομάδα. Όταν είδα ότι στην ΑΕΚ άρχισα να μην είμαι ο προπονητής και ξαφνικά όλοι οι άλλοι άρχισαν να ασχολούνται με όλα τα άλλα και εγώ να μην ασχολούμαι με την προπονητική, θεώρησα ότι έπρεπε να πάρω το καπελάκι μου και να φύγω. Θα μου πεις γιατί να το κάνεις αυτό, ίσως κάποιοι άλλοι να έκαναν το κορόιδο. Εγώ δεν μπορώ να δουλέψω αν δεν έχω πλήρη ηρεμία. Αυτή τη στιγμή, αυτό που με έκανε να γυρίσω στην ΑΕΚ είναι ότι ο πρόεδρος, ο κύριος Καραμανλής μου είπε: «Άγγελε, είσαι μπροστά και σε ακολουθούμε".


Για τον Μελς: "Δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Ο Μελς μου είπε ότι είναι δυσαρεστημένος και ότι μέχρι το Σάββατο θα φύγει, δεν τον υπολογίζω. Έχω μιλήσει με τον πρόεδρο, είπαμε ότι αν καταφέρουμε θα πάρουμε ένα-δύο παίκτες. Αυτές τις μέρες θα κοιτάξουμε τι βοήθεια μπορούμε να έχουμε και σε πιο επίπεδο. Ελπίζω να έρθουν παίκτες και να μην φύγουν, αλλιώς τότε θα επέλθει διάλυση. Ο πρόεδρος κάνει τα πάντα για να κρατήσει τουλάχιστον αυτή τη χρονιά και μετά το καλοκαίρι να δει τι μπορεί να γίνει".


Η ανταπόκριση από πλευράς παικτών: "Τα παιδιά μου υποσχέθηκαν ότι υπάρχει διάθεση, το είδα άλλωστε και στην προπόνηση. Μπροστάρηδες σε αυτήν την προσπάθεια είναι οι Έλληνες. Έχω κάνει συζήτηση μαζί τους και πραγματικά τους έχω ζητήσει να είναι ηγέτες, σε αυτή την προσπάθεια. Να είμαστε όλοι μια γροθιά, γιατί αυτό χρειάζεται αυτή τη στιγμή η ΑΕΚ".


Για τον κόσμο της ΑΕΚ: "Πάντα δείχνει ενδιαφέρον και αγάπη για την ομάδα είτε είναι καλά η ομάδα είτε όχι, πολύ περισσότερο τον τελευταίο καιρό που η ομάδα έχει προβλήματα. Η σχέση μου μαζί τους είναι πολύ καλή. Με αγαπάνε από τότε που ήμουν παίκτης της ΑΕΚ. Πήρα μηνύματα στα οποία με ευχαριστούσαν που ήρθα να βοηθήσω την ομάδα. Βλέπω ότι υπάρχει θετική ανταπόκριση. Αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό, αλλά και για την ομάδα γιατί δείχνουν πόσο την αγαπάνε. Ο κόσμος είναι απογοητευμένος από την ΑΕΚ γενικότερα γιατί περνάει συνεχώς προβλήματα, δεν έχει ένα σταθερό πρόεδρο, όπως ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός".


Για την παρθενική του εμφάνιση κόντρα στον Ολυμπιακό του Ίβκοβιτς: "Χαίρομαι ιδιαίτερα που θα συναντήσω ανθρώπους που εκτιμώ. Τον Ίβκοβιτς τον εκτιμώ τόσο ως άνθρωπο όσο και ως προπονητή. Με δίδαξε πράγματα, μερικά από αυτά τα έχω περάσει και εγώ στη δική μου φιλοσοφία, όπως το ότι η ομάδα πρέπει να έχει ρόλους και αυτό πρέπει να το περάσει ο προπονητής. Ο Ίβκοβιτς είναι ο πιο κατάλληλος να διδάξει στον καθένα τι ζητάει, τι θέλει μέσα στο γήπεδο και μπορεί να πάρει αυτό που θέλει από τον κάθε παίκτη. Αυτό είναι σημαντικό για έναν προπονητή γιατί εμείς οι Έλληνες είμαστε λίγο ατίθασοι. Το είχε πει ο Ίβκοβιτς την εποχή που παίζαμε μαζί, ότι οι Έλληνες είναι τα καλύτερα εργαλεία, αρκεί να τους έχεις στην πίεση γιατί αν τους αφήσεις λίγο, χαλαρώνουν πάρα πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...