Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Γεωργιάδης: Εξαιρετική η πρόταση της ΑΕΚ

Ξεκάθαρη θέση για το μέλλον του πήρε ο Γιώργος Γεωργιάδης. Ο μέσος του Πανσερραϊκού αποκάλυψε την πρόταση της ΑΕΚ (550.000 ευρώ συν 2-3 παίκτες συν ένα φιλικό το καλοκαίρι), τη χαρακτήρισε εξαιρετική, ενώ δεν παρέλειψε να απαντήσει και στο κατηγορώ του Θεοδωρίδη προς το πρόσωπό του:
«Η απάντηση μου σε όλα αυτά είναι απλά: Ευχαριστώ. Ευχαριστώ τον πρόεδρο για τα καλά του λόγια», είπε με... νόημα αρχικά ο 22χρονος άσος στο Sport24 και συνέχισε: «Πραγματικά με λυπεί το γεγονός πως ο δικός μου πρόεδρος μίλησε με αυτά τα λόγια για εμένα, σε μία περίοδο που η ομάδα βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση. Έτσι δεν με βοηθάει καθόλου. Επειδή δηλαδή σε δυο παιχνίδια δεν ήμουν καλός σημαίνει ότι είμαι και αδιάφορος; Αντί να με στηρίξει όμως βγαίνει και λέει αυτά τα πράγματα.Πραγματικά με στεναχώρησε όταν το έμαθα».

Στη συνέχεια ο Γεωργιάδης ξεκαθάρισε ότι τρείς μέρες τώρα (με τελευταία τη σημερινή 31/1) η ΑΕΚ κάνει προτάσεις στον Πανσερραϊκό: «Μόνο σήμερα; Και προχθές και χθες και σήμερα έγινε πρόταση. Η πρόταση έχει να κάνει με 550.000 ευρώ συν 2-3 παίκτες, όπως και ένα φιλικό ματς το καλοκαίρι τα έσοδα του οποίου θα πάνε στον Πανσερραϊκό. Πιστεύω πως είναι μία εξαιρετική πρόταση για την περίοδο που βρισκόμαστε. Μετά από πολλά χρόνια έρχεται μία τέτοια προσφορά στην ομάδα για παίκτη και αντί να χαρεί γι' αυτό έχει τέτοια συμπεριφορά; Η τελευταία ήταν του Παπάζογλου που έφυγε με 350.000 χιλιάρικα".

Καταλήγοντας στο υποθετικό ερώτημα αν ο Θεοδωρίδης δεν θέλει να δώσει τον καλύτερό του παίκτη στη μέση της σεζόν ο Γεωργιάδης ήταν ξεκάθαρος: «Σίγουρα είναι σωστό και αυτό, όμως ποιος μπορεί να μου εγγυηθεί πως στο μέλλον θα έχω μία ανάλογη πρόταση; Και αν υπάρξει κάποιος τραυματισμός; Είμαι 100% επαγγελματίας και μία καλή πρόταση όπως είναι λογικό με ενδιαφέρει ανεξαρτήτου ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...