Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

«Να κλείσω στον Ολυμπιακό»

Ο Γιάγια Τουρέ όχι μόνο δεν έχει ξεχάσει τον Ολυμπιακό, αλλά θέλει να επιστρέψει παρότι παίζει στην Πρέμιερ Λιγκ με την φανέλα της Μάντσεστερ Σίτι. Με δηλώσεις του στην «Sportday» επεσήμανε ότι πάντα παρακολουθεί τον Ολυμπιακό και θέλει να κλείσει την καριέρα του στους «ερυθρολεύκους».

 
«Χάρηκα πάρα πολύ που ήρθα στην Αθήνα και είδα τους φίλους μου στον φιλανθρωπικό αγώνα κόντρα στην ομάδα των Ζιντάν και Ρονάλντο. Γυρίζοντας πίσω και εξιστορώντας στην οικογένειά μου τα όσα είχαν συμβεί, ήμουν πια σίγουρος ότι θέλω να επιστρέψω στην Ελλάδα και να κλείσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό. Για να καταλάβετε, εδώ στην Αγγλία έχω δορυφορική κεραία και βλέπω τα παιχνίδια του Ολυμπιακού στο πρωτάθλημα» τόνισε ο Γιάγια Τουρέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...