Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Γνωρίζοντας τον ερυθρόλευκο παλμό...

Καλημέρα σε όλους τους αναγνώστες του "εντός έδρας". Πριν από λίγες ημέρες δέχτηκα μια πρόσκληση με e-mail από τον GeorgeZ, για να γράψω και εγώ τις σκέψεις μου για την αγαπημένη μου/μας ομάδα, Ολυμπιακός.
 Είμαι ο Gaurakos, κάτοχος του Blog
http://gaurakos.blogspot.com/ και του  http://red-whitepassion.blogspot.com/

Στο πρώτο γράφω για τα δικές μου σκέψεις και ό,τι να ναι. Στο δεύτερο αποκλειστικά για το θρύλο. Σε αυτή τη στήλη θα διαβάζεται δικές μου σκέψεις και απόψεις για ό,τι έχει να κάνει με την ερυθρόλευκη ομάδα. Θα παρακαλούσα την προσοχή του κάθε φίλαθλου, είτε της δικής μας ομάδας είτε κάποιας άλλης με το πως εκφράζονται στο χώρο σχολιασμού, τουλάχιστον σε αυτήν τη στήλη. Δεν μας αρέσει να μας βρίζουν, δεν βρίζουμε. Μπορείτε να πείτε ό,τι θέλετε γράφοντας στα σχόλια την άποψη σας αλλά με λίγη κοσμιότητα. Και οι μεν και οι δε. Τα κείμενα που θα ανεβαίνουν από εμένα σε αυτή τη στήλη σκοπό έχουν την άποψη μου σχετικά με την ομάδα μας τον Ολυμπιακό λοιπόν και σκοπό έχουν την όποια κουβέντα για αυτήν την ομάδα. Σκοπός δεν είναι η προσβολή άλλων ομάδων-φιλάθλων. Οι φωτογραφίες που θα μπαίνουν στις αναρτήσεις προέρχονται από τα site και blog που μνημονεύονται ή από google search και ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Τα αποσπάσματα video που θα δημοσιεύονται προέρχονται από άλλα site τα οποία και αναφέρονται ή περιέχουν το λογότυπο τους. Εάν παρόλα αυτά κάποιος/α θεωρεί ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση της στήλης, παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί μου = http://gaurakos.blogspot.com/p/blog-page.html"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...