Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Παρουσιάστηκε ο Πανκράτ

Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ έκανε ο Φαμπρίς Πανκράτ, τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας μας την τρέχουσα περίοδο. Ο Γάλλος μεσοεπιθετικός αποκάλυψε πως πήρε συστάσεις από τους Ντανιέλ Κουζάν και Ιμπραϊμ Ταλ πριν αποφασίσει να προτιμήσει τη Λάρισα έναντι των προτάσεων που είχε από Ελβετία και Κίνα.

Δήλωσε έτοιμος να μπει στην ομάδα και να προσφέρει από το παιχνίδι της μεθεπόμενης Κυριακής με την Ξάνθη και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους επέλεξε την ΑΕΛ λέγοντας χαρακτηριστικά πως «είναι πρόκληση. Έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο το γεγονός ότι στην ομάδα υπήρχαν ήδη οικεία πρόσωπο όπως ο Ντάνιελ και ο Ίμπρο, κάτι που θα κάνει την προσαρμογή μου ευκολότερη. Επιπλέον το γεγονός ότι έχει κατασκευάσει ένα νέο γήπεδο μαρτυρά ότι πρόκειται για κλαμπ με φιλοδοξίες».

Εξέφρασε την πίστη του ότι η ομάδα θα καταφέρει να παραμείνει στην κατηγορία μιλώντας με κολακευτικά σχόλια για την ποιότητα του ρόστερ και την εμπειρία που προσδίδουν ποδοσφαιριστές όπως ο Κουζάν και ο αρχηγός Νίκος Νταμπίζας, σημειώνοντας ότι στόχος του είναι να συμβάλλει κι ο ίδιος στο σύνολο με τη δική του εμπειρία και τις παραστάσεις που κουβαλά από ευρωπαϊκά πρωταθλήματα υψηλού επιπέδου.

Ερωτηθείς για τη θέση στην οποία αγωνίζεται και το κατά πόσο μπορεί να βοηθήσει την ΑΕΛ ως αριστερός ακραίος επιθετικός είπε: «Ξεκίνησα την καριέρα μου ως σέντερ φορ, αλλά στην πορεία πολλοί προπονητές θέλοντας να εκμεταλλευτούν την ταχύτητά μου με χρησιμοποιούσαν στα άκρα. Έχω αγωνιστεί κυρίως ως δεξί εξτρέμ, αλλά έχω παίξει εξίσου αρκετές φορές και στα αριστερά της επίθεσης. Μπορώ να παίξω με άνεση σε οποιαδήποτε από τις δύο θέσεις μου ζητηθεί».

Τέλος, σε ερώτηση για τον λόγο που ένας ποδοσφαιριστής της δικής του ηλικίας έμεινε χωρίς ομάδα για σχεδόν μισό χρόνο εξήγησε: «Υπήρχαν πολύ καλές προϋποθέσεις να συνεχίσω την καριέρα μου στην Αγγλία, όμως αυτό που περίμενα τελικά δεν ήρθε, τα χρονικά περιθώρια στένεψαν κι έτσι δεν κατάφερα να βρω αυτό που ήθελα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...