Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Ρεχάγκελ: «Κομμάτι από τη ζωή μου η Ελλάδα»

Ρεχάγκελ: «Κομμάτι από τη ζωή μου η Ελλάδα»Ο Γερμανός πρώην ομοσπονδιακός τεχνικός και ο επί σειρά ετών συνεργάτης του, Γιάννης Τοπαλίδης, εισήλθαν στον αγωνιστικό χώρο ανάμεσα από ένα διάδρομο που είχαν σχηματίσει οι Έλληνες διεθνείς.

Ο «Herr Otto» χαιρέτησε δια χειραψίας έναν προς έναν τους παίκτες, στεκόμενος για λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω σε αυτούς με τους οποίους κατέκτησε το Euro 2004. Αμέσως μετά με… τροχάδην (!) έφτασε στον πρόεδρο της ΕΠΟ, Σοφοκλή Πιλάβιο, ο οποίος του παρέδωσε μία μινιατούρα της Ακρόπολης, ένα αναμνηστικό Κύπελλο, αλλά κι ένα κάδρο που τον απεικονίζει να σηκώνει το τρόπαιο στο «Ντα Λουζ» της Λισαβόνας το 2004.

Ο Ότο Ρεχάγκελ καταχειροκροτήθηκε από το κοινό που φώναξε το όνομά του ρυθμικά και με μία χαρακτηριστική κίνηση έκανε νόημα στους παίκτες να συνεχίσουν δυναμικά την πορεία της Εθνικής.


Μιλώντας στην τηλεόραση του «Mega», είπε: «Πέρασα εννέα χρόνια στην Ελλάδα. Είναι ένα κομμάτι από τη ζωή μου. Ο κόσμος και όλοι μάς συμπεριφέρονταν πάντα καλά, κάτι που έχει σχέση και με τις επιτυχίες που είχαμε. Ήταν μία πετυχημένη πορεία που είχαμε μαζί με τον βοηθό μου, τους ποδοσφαιριστές και όλους τους συνεργάτες μας. Ήρθα σαν φίλος στην Ελλάδα και σαν φίλος θέλω να φύγω. Θα θυμάμαι όλα όσα έζησα, τόσο τις όμορφες στιγμές, όσο και τις κακές».

Δηλώσεις στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 έκανε ο κ. Αθανασίου, αρχηγός της αποστολής του Καναδά.
«Ο Ότο Ρεχάγκελ είναι ο προπονητής που άλλαξε την ιστορία του ποδοσφαίρου της Ελλάδας. Έχουμε 200.000 παίκτες στον Καναδά, οι μισοί είναι γυναίκες, αλλά δεν υπάρχει επαγγελματικό πρωτάθλημα. Αυτό δεν αφήνει το ποδόσφαιρό μας να προοδεύσει. Η τελευταία φορά που παίξαμε ήταν στο Τορόντο, ήμουν εκεί και ο Καναδάς, αν θυμάμαι καλά είχε νικήσει 2-0. Βέβαια, έχουν αλλάξει πολλά από τότε. Η Ελλάδα είναι μεγάλη δύναμη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους εδώ στη Λάρισα για τη φιλοξενία τους. Όποιο αποτέλεσμα και να έρθει σήμερα εγώ θα είμαι νικητής», είπε ο κ. Αθανασίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...