Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

«Γυμναζόμουν για να σηκώνω κούπες»

Σε εφημερίδα της Σερβίας μίλησε ο Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς με αφορμή την παρουσία του εκεί ενόψει του φιλικού αγώνα του Ερυθρού Αστέρα με τον Ολυμπιακό. Ο πρώην αρχηγός των «ερυθρολεύκων» ανέφερε ότι δεν αποκλείεται πολύ γρήγορα να αναλάβει κάποιο πόστο στον Ολυμπιακό, ενώ τόνισε ότι συνήθισε να γυμνάζεται για να σηκώνει κούπες.


Οι δηλώσεις του Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς στην «Sport»:

Για τις αναμνήσεις των επιτυχιών με τον Ολυμπιακό: «Μπορεί να έχω αποσυρθεί, αλλά οι αναμνήσεις από όταν έπαιζα είναι ακόμα φρέσκες, άλλωστε δεν μπορούν να ξεχαστούν τόσες επιτυχίες. Πιστεύω ότι κέρδισα με τον Ολυμπιακό όλα όσα είχα ονειρευτεί».

Για το πόστο που θα αναλάβει: «Ακόμα έχω χρόνο για τις διακοπές, αλλά έχω επικεντρωθεί και στην οικογένεια. Μπορεί σε έξι μήνες να αναλάβω κάποιο πόστο στον Ολυμπιακό, ακόμα όλα είναι ανοιχτά. Είμαι φιλόδοξος και θέλω η ομάδα μου να φτάσει στο μεγαλύτερο σκαλί των επιτυχιών, μέχρι και το Τσάμπιονς Λιγκ»

Για τον πρωταθλητή Ολυμπιακό: «Συνήθισα να γυμνάζομαι για να σηκώνω κούπες, ήταν πολλές… Ο Ολυμπιακός πάει πολύ καλά χωρίς εμένα. Θα είναι ξανά πρωταθλητής. Είναι ωραίο να βλέπεις την πρώην σου ομάδα και από αυτή την πλευρά, αλλά έχω επαφή με τους ιθύνοντες του συλλόγου, όπως με τον Ντάρκο Κοβάσεβιτς».

Για τους... τίτλους του Μαϊου: «Ελπίζω ο Ολυμπιακός και ο Ερυθρός Αστέρας να το γιορτάσουν μαζί το πρωτάθλημα τον Μάιο. Ο Ολυμπιακός θα είναι πρωταθλητής, πιστεύω και στον Αστέρα, αφού υπάρχει στον πάγκο ο Ρόμπερτ Προσινέτσκι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...