Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Αντίο απο Ρόμενταλ

«Ολλανδία, για τη γυναίκα μου…»
Ο Ντένις Ρόμενταλ φαίνεται πως έχει πάρει απόφαση πλέον την αποχώρησή του από τον Ολυμπιακό, καθώς σε δηλώσεις του ανέφερε πως ήδη έχει σκεφτεί για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.

Ο Δανός απαντώντας την Παρασκευή σε ερώτηση δημοσιογράφου από την χώρα του τόνισε πως «η γυναίκα μου είναι από την Ολλανδία. Εκεί θα πάω όταν θα σταματήσω. Έχω πιο πολλές επαφές στην Ολλανδία απ' ότι στην Δανία.


Τα παιδιά μου δεν μιλούν δανέζικα καθόλου γιατί μιλάμε ολλανδικά σπίτι αλλά έχω δύο κορίτσια από τον πρώτο μου γάμο στην Δανία. Είναι οι μόνες σοβαρές σχέσεις που έχω στην Δανία και έτσι θα πάω στην Ολλανδία και ίσως πηγαίνω στην Δανία τα καλοκαίρια.

Αν ποτέ γυρίσω στην Δανία για να παίξω ποδόσφαιρο δεν το ξέρω. Αν όμως γίνει θα το κάνω μόνο για την πρώτη μου ομάδα, την Λίνγκμπι. Βέβαια κανείς δεν ξέρει αν θα με δεχθούν εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...