Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Χαβίτο: "Έρχομαι στη... Μπαρτσελόνα"

Μετά από 4,5 χρόνια παρουσίας στον Άρη, ο 28χρονος Ισπανός μεσοεπιθετικός έχει παραχωρηθεί δανεικός από τον Ιάουαριο και μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου στη Ντεπορτίβο Λα Κορούνια, ωστόσο με δηλώσεις που παραχώρησε στην εφημερίδα "Πρωταθλητής" έδειξε πως το μυαλό του ταξιδεύει ήδη στον... Πειραιά.


Ο Χαβίτο δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι σε λίγους μήνες θα φοράει τα ερυθρόλευκα του Ολυμπιακού όπου θα έχει την ευκαιρία να διεκδικεί τίτλους και να παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ, ενώ μίλησε επίσης για την πρόσφατη νίκη της ομάδας του Ερνέστο Βαλβέρδε επί του Παναθηναϊκού και το +10 στη βαθμολογία.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Φρανθίσκο Χαβίτο:

Για τις ομοιότητες Ολυμπιακού και Μπαρτσελόνα: "Αν λάβουμε υπόψη μας τα τελευταία χρόνια που κυριαρχεί στην Ισπανία η Μπαρτσελόνα τότε ναι, ο Ολυμπιακός είναι η Μπάρτσα της Ελλάδας και σε αυτή την ομάδα έρχομαι. Αν μιλήσουμε συνολικά, μπορούμε να πούμε ότι είναι η Ρεάλ που έχει τους περισσότερους τίτλους. Χαίρομαι που θα βρίσκομαι του χρόνου σε μία τόσο μεγάλη ομάδα όπως ο Ολυμπιακός. Χαίρομαι που θα έχω επιτέλους την ευκαιρία να διεκδικήσω τίτλους και να παίξω στο Champions League. Αυτά είναι τα όνειρα κάθε παίκτη που έχει φιλοδοξίες. Και εγώ έχω και νομίζω ότι με τον Ολυμπιακό θα μπορέσω να τις καλύψω".

Για το γραφειοκρατικό πρόβλημα που υπάρχει και δεν του έχει επιτρέψει μέχρι στιγμής να αγωνιστεί με τη Ντεπορτίβο Λα Κορούνια, μετά τον δανεισμό του από τον Άρη: "Τί να πω; Δεν ξέρω και εγώ. Θέλω να τελειώσει το συντομότερο για να μπορέσω να παίξω. Με έχει κουράσει πολύ. Έγιναν κάποια πράγματα λάθος και δεν ξέρω ποιος ευθύνεται. Αυτό που ξέρω είναι ότι θέλω να παίξω".

Για τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού στο "Καραϊσκάκης": "Ναι, ξέρω πως ο Ολυμπιακός είναι κοντά στον τίτλο. Ξέρω πως έχει ξεφύγει με 10 βαθμούς από τον Παναθηναϊκό, τον οποίο κέρδισε πρόσφατα και ξέρω πως πλέον δεν γίνεται να το χάσει το πρωτάθλημα. Είναι πολύ μπροστά. Δεν καλύπτεται αυτή η διαφορά και ο Ολυμπιακός θα πάρει ξανά το πρωτάθλημα και του χρόνου θα είμαστε στο Champions League. Είναι κάτι σπουδαίο και με κάνει χαρούμενο".

Για τη φιλία του με τον Πάρντο (και οι δύο έχουν περάσει από την ακαδημία La Masia της Μπαρτσελόνα): "Όντως ήμασταν στην ακαδημία της Μπαρτσελόνα μαζί. Κάναμε και παρέα στη Θεσσαλονίκη όταν εγώ ήμουν στον Άρη και αυτός στον Ηρακλή. Τώρα που θα είμαστε συμπαίκτες στον Ολυμπιακό θα είναι ακόμα καλύτερα. Μου έχει πει πολλά πράγματα για τον Ολυμπιακό. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαστε μαζί και έρχομαι σε μία τέτοια ομάδα".

Για την επικείμενη συνεργασία του με τον συμπατριώτη του, Ερνέστο Βαλβέρδε: "Μιλήσαμε πριν από καιρό, όπως ήταν φυσικό. Είχαμε μιλήσει την περίοδο που ήταν να υπάρξουν οι συμφωνίες. Είχαμε μία νορμάλ συνομιλία και αυτό ήταν όλο. Περιμένω να συνεργαστούμε από κοντά στον Ολυμπιακό".

Για τον κόσμο του Ολυμπιακού: "Να ξέρουν πως θέλω να κερδίσω με την ομάδα και το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο και να πάμε καλά στο Champions League. Να ξέρουν πως θα δώσω ό,τι έχω για να τα καταφέρουμε. Μπορώ να βοηθήσω και θα δώσω και την ψυχή μου, μόνο αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...