Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Χάβος: “Δεν χάνω την εμπιστοσύνη μου στην ομάδα”

Σίγουρος πως είτε έφταιγαν οι απουσίες είτε οι παίκτες του απλά βρίσκονταν σε κακή ημέρα, ο ΠΑΟΚ θα ξεπεράσει αυτόν τον αγώνα σαν μία κακή παρένθεση είναι ο Μάκης Χάβος. Ο Έλληνας τεχνικός υπογράμμισε πως δεν χάνει την εμπιστοσύνη του για την ομάδα του, ενώ είναι πεπεισμένος πως σε μιάμιση εβδομάδα στην Τούμπα το επόμενο ντέρμπι Δικεφάλων θα είναι εντελώς διαφορετικό ματς.

“Ήταν ένα πολύ κακό παιχνίδι από μεριάς μας. Η ΑΕΚ είχε περισσότερα τρεξίματα, περισσότερη φρεσκάδα και περισσότερο πάθος. Εμείς πρέπει να ανασυνταχθούμε γρήγορα γιατί κάθε τρεις ημέρες έχουμε παιχνίδι”, εξήγησε ο Χάβος που προσπάθησε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους:

“Δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς ότι φέτος έχουμε κάνει πολύ μεγάλη προσπάθεια, δεν θέλω να δικαιολογηθώ, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε τα πάρα πολλά παιχνίδια που έχει δώσει η ομάδα”.

Σίγουρα η εικόνα του ΠΑΟΚ θα είναι διαφορετική στο παιχνίδι του Κυπέλλου: “Σίγουρα θα είναι διαφορετικό και θα το δείτε στο γήπεδο. Εγώ δεν χάνω την εμπιστοσύνη μου σε αυτή την ομάδα. Πιθανόν να έφταιγαν και οι απουσίες που είχαμε, ήταν σημαντικές”.

Για την ετοιμότητα των παικτών του: “Εγώ ξέρω τις δυνατότητες όλων των παικτών. Μπορεί οι δημοσιογράφοι και οι οπαδοί να θέλουν να δούνε όλους τους παίκτες αγωνιζόμενους, αλλά εγώ ξέρω καλύτερα από όλους το ποιος είναι έτοιμος”.

Αλλά και αυτή του Βιτόλο: “Για να τον έβαλα πάει να πει ότι ήταν έτοιμος”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...