Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Βιτόλο: «Έτοιμοι για τα ντέρμπι»

Πανέτοιμος θα παρουσιαστεί ο ΠΑΟΚ στις αναμετρήσεις με Ολυμπιακό και ΑΕΚ, σύμφωνα με τον Βίκτορ Βιτόλο. Ο Ισπανός μέσος μίλησε για την συμμετοχή του στον αγώνα με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, ενώ υπογράμμισε πως οι συμμετοχή του «Δικέφαλου» του Βορρά σε τρεις διοργανώσεις εφέτος, είναι η βασική αιτία για τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση των «ασπρόμαυρων». Ο Βιτόλο μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Libero». Αναλυτικά δήλωσε:
Για το τι συνέβη με τη συμμετοχή του στο παιχνίδι με τη ΤΣΣΚΑ στη Θεσσαλονίκη:  «Θεωρώ ότι ίσως συζητήθηκε περισσότερο από όσο έπρεπε. Προφανώς δεν ήμουν και τόσο έτοιμος να παίξω αλλά από τη στιγμή που αυτό αποφασίστηκε έπρεπε να κάνω τη δουλειά μου. Ο καθένας μπορεί να έχει όποια γνώμη θέλει, αλλά αυτή είναι η δουλειά μου και κάνω ότι μου ζητούν».
Για τη συνέχεια με Ολυμπιακό και την ΑΕΚ: «Είμαστε 100% έτοιμοι για αυτά τα παιχνίδια και πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε αυτό που ξέρουμε και να πετύχουμε τους στόχους μας».
Για τους στόχους του ΠΑΟΚ: «Υπάρχουν ακόμα πολλά παιχνίδια και αυτό μπορεί να αντιστραφεί. Μία από τις αιτίες ίσως να ήταν ότι ο ΠΑΟΚ παίζει σε διαφορετικές διοργανώσεις και δε μπορούσε ίσως η ομάδα να συγκεντρωθεί σε μία συγκεκριμένη διοργάνωση. Δεν είναι εύκολοι οι στόχοι. Εχω εμπιστοσύνη στην ομάδα 100%. Πιστεύω ότι φέτος θα γράψουμε ιστορία. Ο κόσμος ξέρει ποια είναι η δουλειά μου. Το δείχνω σε κάθε παιχνίδι και προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για την ομάδα και τον κόσμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...