Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

“Ο Κούπερ είχε πει για σωτηρία, όχι πλέιοφ”

Ο Γιάννης Μιχαλήτσος στην συνέντευξη Τύπου αποκάλυψε ότι ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ όταν αποχώρησε από τον Αρη τόνισε στους ανθρώπους της ομάδας, ότι ο στόχος πρέπει να είναι η σωτηρία και όχι η είσοδος στα πλέιοφ.

 
"Δεν μας άξιζε τη ήττα παίξαμε σαφώς καλύτερα. Ρισκάραμε στο τελευταίο τέταρτο και το πληρώσαμε με μία ήττα. Υπήρξαν προβλήματα, εγώ ανέλαβα την ομάδα μετά τον Πανιώνιο, η ομάδα ήταν σε τραγική κατάσταση. Οι στόχοι για πλεί οφ δεν υπήρχαν, υπήρχε ο στόχος για τη σωτηρία. Το έχει πει ο προηγούμενος προπονητής στους ανθρώπους του Αρη. Είχαμε δύσκολα παιχνίδια εν μέσω ευρωπαϊκών υποχρεώσεων ενώ ήμασταν και τρομερά άτυχοι. Για μένα πάντως στόχος ήταν τα πλέι οφ,έστω και κάτω από δύσκολες συνθήκες. Αν νομίζετε ότι η ευθύνη είναι δική μου, την παίρνω. Είμαι στον Αρη 45 χρόνια. Συνήθως οι ομάδες παίρνουν 1-2 παίκτες τον Ιανουάριο, όχι 5-6. Ο κόσμος έχει πάντα δίκιο. Εγώ είμαι άνθρωπος του κόσμου. Τι να πεις γι' αυτούς που δίνουν από το υστέρημά τους για να υποστηρίξουν την ομάδα" δήλωσε ο τεχνικός του Αρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...