Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Κοντρέρας: «Ευτυχισμένος που επιστρέφω»


Δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την επιστροφή του στην εθνική Χιλής, ο Πάμπλο Κοντρέρας. Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός του ΠΑΟΚ αναφέρθηκε στην απόφαση του Μαουρίτσιο Πινίγια να τον συμπεριλάβει και πάλι στα πλάνα του, ενώ αναφέρθηκε και στην συνύπαρξή του με τον ομοσπονδιακό τεχνικό, κατά την κοινή τους θητεία στη Θέλτα. Ο Κοντρέρας μίλσηε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Cooperativa». Αναλυτικά δήλωσε:
Για την επιστροφή του Μαουρίσιο Πινίγια, με τον οποίο ήταν συμπαίκτες στη Θέλτα: «Το προηγούμενο βράδυ μίλησα με τον Μαουρίσιο Πινίγια και είναι πολύ χαρούμενος. Είναι κάτι που το άξιζε. Ο Μαρσέλο Μπιέλσα είχε αναγνωρίζει την ανάπτυξη του κάποιες φορές, με την απόδοσή του στην Ιταλία, ανεξάρτητα από τους τραυματισμούς που τον ταλαιπώρησαν. Ξέρουμε ότι σε περίεργες καταστάσεις, πάντα ανταποκρίνεται και πιστεύω ότι θα είναι και πάλι μία καλή επιλογή για την εθνική».
Για τον ίδιο: «Έχω κάνει πολλά πράγματα στην καριέρα μου και νιώθω έτοιμος για να κάνω το καθήκον μου και να εκπροσωπήσω τη χώρα μου ξανά. Είμαι100% διαθέσιμος στην εθνική. Είναι ωραίο να με επιλέγουν. Είχαμε επαφή με ανθρώπους της εθνικής η οποία για μένα πάντα ήταν απόλαυση. Τώρα είναι ακόμα μεγαλύτερη γιατί έχω την ευκαιρία να εκπροσωπώ τη χώρα μου σε μία νέα περίοδο, στα χέρια του προπονητή, Κλαούντιο Μπόργκι, ο οποίος θέλει να κρατήσει την ομάδα στο ίδιο επίπεδο που την είχε ο Μαρσέλο Μπιέλσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...