Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

''Ο Πατέρας έδωσε τις κασέτες''

"Ο Πατέρας έδωσε τις κασέτες"!
Ο Αχιλλέας Μπέος παρενέβη στην εκπομπή του Κυριάκου Θωμαΐδη και κατήγγειλε οτι τις περιβόητες κασέτες για τις οποίες έκανε λόγο ο Κούγιας και ο Βοργιάς τις έχει δώσει ο Νικόλας Πατέρας!
«Βέβαια, δεν υπάρχουν κασέτες. Ακόμα και αν υπάρχουν, ας αποδείξουν πως μέσα σε αυτές υπάρχει το όνομά μου. Την φωνή μου μπορείτε να την κάνετε και εσείς.
Εγώ ουδέποτε έχω εκβιάσει τον κ. Δαλούκα. Καλώ τον Δαλούκα να μου πει, πως θίχτηκε και μου έκανε μήνυση για μία ανακοίνωση και όχι για την απειλές. Ας τον πάρει ο Πατέρας να κάνει παρέμβαση. Να του πει να διαψεύσει αυτά που λέει ο Μπέος. Ο συγκεκριμένος βλέπει την εκπομπή να είστε σίγουροι», πρόσθεσε ο Μπέος.

Για τον Κούγια:«Είναι τέτοιος μυθομανής για να καλύψει την ανικανότητά του ως παράγοντας. Πάρτε στην Πάτρα για να μάθετε πως κυκλοφορεί ο Κούγιας το τελευταίο διάστημα. Οι Πατρινοί έχουν αγανακτήσει μαζί του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...